ONG
Al treilea sector
Data: 14.02.2014
ONG / PR & marketing

Jelly apropie publicul de ONG-uri

Organizaţiile neguvernamentale care vor să-şi fidelizeze şi antreneze publicul, pot folosi un instrument nou, foarte simplu: aplicaţia Jelly.

Jelly, o aplicaţie lansată la începutul anului, de Biz Stone (cofondatorul Twitter), poate aduce îmbunătăţiri semnificative în relaţia organizaţiilor neguvernamentale cu publicul lor.

Aplicaţia poate fi descărcată de pe App Store (magazinul online de aplicaţii) şi funcţionează asemenea unui motor de căutare. Noutatea este că totul se întâmplă prin intermediul fotografiilor. De exemplu, un utilizator face o fotografie unui obiect sau unui loc pe care nu îl cunoaşte şi întreabă „ce este acesta?”. Alţi utilizatori pot răspunde la întrebare, fie printr-o altă imagine, fie printr-un mesaj scris.

Annie Lynsen, autorul unui articol care a apărul pe blogul găzduit de smallact.com, a identificat mai multe moduri în care organizaţiile neguvernamentale pot folosi aplicaţia Jelly:

- Organizaţiile neguvernamentale din domeniul sănătăţii, pot urmări întrebările referitoare la sănătate şi interveni cu sfaturi de îngrijire, sau pot întreba oamenii despre stilul lor de viaţă;

- ONG-urile din sectorul serviciilor de urgenţă le-ar putea arăta oamenilor cum să se pregătească pentru anumite situaţii neprevăzute şi să le răspundă la întrebări celor care au nevoie de ajutor într-o situaţie critică;

- ONG-urile de mediu ar putea răspunde la întrebările pentru identificarea unor specii de plante sau animale şi să-i ajute pe oameni să descopere cum să protejeze natura;

- Organizaţiile care oferă servicii pentru copii, îi pot antrena pe oameni să identifice echipamentele periculoase existente în locurile de joacă destinate celor mici, sau să promoveze jocuri educaţionale;

- Organizaţiile religioase pot ajuta în căutările care vizează găsirea locaţiilor în care se află lăcaşuri de cult.

- Organizaţiile specializate pe advocacy, ar putea încuraja oamenii, prin fotografii sugestive pentru o anumită problemă socială, să se implice activ în comunitate.

Pe AlTreileaSector.ro puteţi citi şi despre aplicaţiile care cresc productivitatea în organizaţiile neguvernamentale.

Alte articole

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Proiectele noastre

Parteneri

Recomandări