Ştiri şi Joburi
Al treilea sector
Data: 18.02.2016
Ştiri şi Joburi

Fundaţia Comunitară Bucureşti caută manager de comunicare

Fundaţia Comunitară Bucureşti caută o persoană potrivită pentru postul de manager de comunicare, funcţie cu normă întreagă, disponibilă imediat.

Fundaţia Comunitară Bucureşti caută un comunicator experimentat, interesat de dezvoltarea de comunități, care să ajute fundația să ajungă la următorul nivel de dezvoltare.

- Descriere: managerul de comunicare ajută fundația să fie mai cunoscută și înțeleasă de publicul local relevant.

- Dezvoltă strategia și planul de comunicare generale și pentru fiecare proiect și eveniment în parte.

- Coordonează activitățile de comunicare, în parteneriat cu alți membri din echipă și colaboratori. Scrie și vorbește despre fundație în mediile relevante.

Principalele responsabilități:

- Participă la planificarea strategică şi la stabilirea obiectivelor generale ale fundației;
- Dezvoltă și implementează planul de comunicare și gestionează bugetul de comunicare;
- Stabilește și atinge obiective ambițioase de comunicare pentru proiectele și evenimentele fundației;
- Propune şi dezvoltă concepte creative pentru campaniile de promovare ale proiectelor și evenimentelor fundației;
- Dezvoltă materialele de comunicare ale fundației (site-urile web, raportul anual, comunicate de presă);
- Asigură vizibilitatea fundației în social media;
- Organizează întâlniri și dezvoltă relații cu presa și bloggerii;
- Scrie poveşti despre donatori, proiectele finanţate şi evenimentele organizate;
- Oferă suport în dezvoltarea de programe de finanțare și atragere de fonduri;
- Păstrează relația cu colaboratorii (agenţii de publicitate, furnizorii de design, de producție publicitară, organizatorii de evenimente etc.).

Candidatul ideal:

- Este un comunicator natural, deschis și pozitiv;
- Este interesat în mod natural de comunități;
- Are experiență anterioară relevantă, de minim trei ani, în comunicarea non-profit, agenții de comunicare sau departamentele de comunicare și marketing din companii mari;
- Poate derula o campanie de comunicare și poate organiza un eveniment fără supervizare;
- Are experiență de account management și este interesat să acorde servicii de calitate către comunitate și donatori;
- Este bine conectat cu media, bloggerii și alte grupuri relevante în București;
- Scrie bine și vorbește corect limba română;
- Are o bună experiență de lucru cu WordPress, Facebook, MailChimp;
- Are o bună experiență de lucru cu MS Office și poate face prezentări de calitate;
- Poate construi și monitoriza bugete;
- Are o bună cunoaștere a limbii engleze;
- Poate avea un program flexibil, pentru că postul presupune uneori lucrul seară sau în weekend.

De ce să aplicați:

- Salariu competitiv pentru mediul ONG
- Participarea la schimburi de experiență și traininguri, în țară și străinătate
- Contribuția la o schimbare reală, pe termen lung, a comunităților și spiritului de comunitate din București
- Posibilitatea de a contribui la un proiect în plină creștere
- Apartenența la o echipă mică, atentă la procese și rezultate

Procesul de selecție:

Trimiteți CV-ul, o scrisoare de intenție de maxim o pagină și o listă cu două recomandări relevante la alina@fundatiacomunitarabucuresti.ro, până cel târziu la 15 martie 2016.

Aplicanții selectați vor fi invitați la un interviu pe măsură ce aplică.

Aplicanții din listă scurtă vor rezolva o temă practică, înainte de decizia finală.

Alte articole

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Proiectele noastre

Parteneri

Recomandări