Ştiri şi Joburi
Al treilea sector
Data: 06.06.2017
Ştiri şi Joburi

Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică angajează Coordonator financiar și administrativ

Asociatia Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică (ARDOR), una dintre cele mai relevante și dinamice organizații non-guvernamentale din domeniul educației din România, angajează Coordonator financiar și administrativ.

Responsabilitățile tale principale:

● Administrarea financiară generală a asociației
● Gestionarea relației cu contabilul asociației și realizarea contabilității primare (facturare, decontare, etc)
● Gestionarea casei, conturilor și cardurilor asociației
●Gestionarea relației cu partenerii naționali și internaționali în vederea administrării financiare a proiectelor organizației (comunicare, verificare, raportare și auditarea acestora)
● Realizarea de rapoarte financiare punctuale referitoare la diferite activități ale asociației
● Realizarea și implementarea unui instrument financiar pentru ARDOR și membrii acesteia

Așteptările noastre

● Să ai experiență de lucru ca angajat în domeniul administrativ-financiar de minimum 1 an
● Să fii organizat/ă, meticulos/ă și responsabil/ă
● Să ai abilități bune de analiză și de rezolvare a problemelor/ orientat/ă pe soluții
● Să știi bine pachetul Microsoft Office, mai ales Excel (formule de bază, sortări, formatări condiționate, tabele)
● Să ai abilități bune de comunicare orală și să știi să scrii email-uri profesioniste
● Să lucrezi autonom
● Să te descurci bine în engleză (oral și scris peste medie, avem proiecte in parteneriat cu organizații internaționale)
● Să ai o etică a muncii impecabilă (vii la timp, anunți dacă întârzii, nu stai aiurea pe Facebook etc. Avem timp de glume și de relaxare, dar treaba ne-o facem cu profesionalism)
● Experiență în gestionarea financiară a unor granturi (FDSC, Erasmus +, alți finanțatori) este un plus
● Experiența managerială de orice fel este un plus (vei avea o persoană în subordine)

Ce promitem

● Vei lucra direct cu Președintele Executiv (10 ani de experiență de management)
● Vei lucra în una din cele mai dinamice și relevante organizații non guvernamentale din domeniul educației. Lucrăm cu peste 250 de școli și avem anul mai bine de 5000 de beneficiari
● Vei beneficia de instruire profesională de calitate și plan de dezvoltare personală
● Vei avea, pe termen lung, oportunități de a participa la proiecte internaționale
● Vei ocupa o poziție cheie în organizație, cu oportunități și responsabilități pe măsură

Ce este special la acest post?

Pentru o persoana tânără, muncitoare și responsabilă, poate să fie un mediu extraordinar de dezvoltare/ învățare. Este o poziție importantă de management într-o organizație mare. Sunt multe de făcut și multe de invățat.

Pentru cineva cu mai multă experiență, poate să fie o oportunitate interesantă de a lucra independent, de a contribui semnificativ la organizarea financiară a asociației. Este un mediu în care cineva își poate pune amprenta personală prin crearea și implementarea de proceduri și bune-practici.

Detalii contract:

Contractul (contract de muncă pe perioadă determinată) începe imediat ce găsim persoana potrivită și va dura până la 31.12.2017, cu posibilitate de prelungire. Programul de lucru este 6 / 8 ore (în funcție de abilitățile candidatului și de așteptările financiare).

Cum aplici?
Trimiți un email cu titlul „Aplicație – Coordonator financiar” la office.ardor@gmail.com în care să incluzi:
● scrisoare de motivație, nu mai lungă de o pagină;
● CV-ul, nu mai lung de 2 pagini;
● Documentele “DiSC Profile” si “Values Index” – rezultate în urma completării chestionarului de profile DiSC de aici: https://www.tonyrobbins.com/disc/

Alte articole

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Proiectele noastre

Parteneri

Recomandări